fredag den 17. juni 2011

Happy Gilmore

Hvis du har set Gilmore Girls har du sikkert også drømt om at flytte til Stars Hollow? En vidunderlig lille by med et ekstremt aktivt lokalsamfund, meget talentfulde børn, smukke omgivelser, romantisk hotel, en skøn diner, storslåede personligheder...
I min jagt på et liv som Lorelai Gilmore mangler foreløbig kun

  • stenrige forældre, der finansierer min datters adgang til dyre privatskoler og Yale
  • et hotel
  • at jeg ikke tager på af at spise pizza, kinesisk mad eller burgere hver dag
  • at de kloge svar dukker op i situationen, hvor de skal bruges og ikke 2 timer senere
  • et bedårende træhus med et fantastisk køkken med gule klinker 
På plus-siden har jeg
  • kaffenarkomani
  • en overvældende interesse for populærkultur
OBS! Der findes faktisk nogen, der i ramme alvor laver guides til at blive som Rory - og hvis du søger på siden vil du også kunne finde guides til at være alle mulige andre fiktive personer. Bree fra Desperate Housewives er blandt de mest populære (???) 
Det mest stenede jeg har fundet til dato er dog denne klub af kvinder, der ønsker at være som Stepford Wives

Ingen kommentarer:

Send en kommentar